Visie en werking

Seizoen 2022-2023 start

op 12 september 2022

Voetbalschool "De Dribbelaar vzw" is opgericht in 1996 met als doelstelling:

Individuele technische bijscholing als aanvulling op de voetbalclubtrainingen,

voor alle jonge voetballertjes vanaf 5 jaar.

VISIE VAN VOETBALSCHOOL DE DRIBBELAAR

De  organisatie werkt vanuit een visie om de jeugd te leren voetballen op een plezante en creatieve manier met een grote aandacht voor BASISTECHNIEKEN en FAIR PLAY.

Onze organisatie steunt op de pijlers van een totale motorische ontwikkeling van het kind, waar alle facetten aan bod komen om de volledige motoriek te bevorderen.

Dit maakt dat wij gevarieerde en vernieuwende trainingen en werkvormen aanbieden die onderbouwd zijn door de KBVB.

Uiteraard is het FUN ASPECT ook een een centraal onderwerp in onze trainingen en stages.

Unieke kenmerken van voetbalschool  DE DRIBBELAAR

• alle voetballertjes vanaf 5 jaar zijn welkom, ongeacht club, afkomst of geslacht.
  • maximaal 4 tot 6 spelertjes per trainer.
  • maximale trainingsduur van 1h15.
  • enkel technische oefeningen worden uitgevoerd, geen kracht-, uithoudings- of weerstandsoefeningen
  • trainingen worden gegeven door gediplomeerde/ervaren en gedreven trainers.
  • aangepast materiaal wordt ter beschikking gesteld om alle mogelijke disciplines uit te voeren.
  • inschrijvingen mogelijk gedurende het ganse seizoen.

Met deze unieke formule kunnen we dan ook stellen dat we al meer dan 20 jaar!!! onafgebroken op heel veel belangstelling hebben kunnen rekenen.

Wij willen dan ook iedereen danken die vertrouwen in onze voetbalschool heeft en in het bijzonder al onze medewerkers die elke training hun uiterste best doen om onze voetbalschool op een zeer hoog niveau te houden.

Voetbalschool De Dribbelaar                  p.a. Montenakenweg 6 Sint-Truiden  3800